Noticies Nadons

SORTIDES AL VESTÍBUL

Les Classes Blanca i Taronja anem trobant moltes estones per estar juntes, cada vegada més veiem la necessitat de canviar d’espai, de les ganes que tenen els infants d’investigar i de moure’s. Per això gairebé sempre tenim la porta oberta que separa les dues classes i cadascú va on li ve de gust a explorar. Tot i així, vam veure que les sortides esporàdiques al vestíbul els hi agraden moltíssim, i estem animant-nos a sortir més sovint a compartir aquest espai i viure noves experiències.

Durant aquestes estonetes hi ha infants que estan descansant al dormitori, i mica en mica es van afegint o bé van marxant a dormir, depenent de com estiguin de cansats i cansades. Tot i que treiem algunes propostes per jugar, com els picaforts o els instruments, en aquests casos, l’interès de la majoria és anar a descobrir aquest nou espai, enorme i ple de sorpreses.

CARNAVAL, CARNAVAL!!

Amb motiu del Carnestoltes ens hem decidit a sortir una estoneta la vestíbul a jugar amb uns barretsl!! Ha estat una prova pilot, per veure com reaccionaven i només amb els infants que no anaven a dormir i que ja estan prou acostumats a fer-se visites entre les dues classes. Ha estat una estona molt divertida, que han gaudit i viscut amb molta curiositat, i és que al vestíbul passen moltes coses interessants!!

CLASSES BLANCA I TARONJA

Famílies!! Fa molt i molt de temps que no escrivim en aquesta pàgina del Cicle de Nadons…com ja sabeu hem tingut moltíssims canvis durant el primer trimestre i , per fi, ja podem dir que estem totalment adaptats i adaptades!!

La Classe Blanca ha estat en un procès d’adaptació permanent desde principi de curs, i la Taronja ha hagut d’adaptar-se als canvis que això comportava. Ara, a finals de febrer ja podem donar-vos notícies de que tenim dos grups maquíssims que comencen a engegar amb força per gaudir tot el que ens queda de curs!!

Gràcies a totes per la paciència durant aquests mesos i la vostra col·laboració i comprensió dins les classes.

LA CLASSE VERDA ENS PORTA UNS REGALS

La Classe Verda són els infants més grans de l’escola i van anar d’excursió (com farem nosaltres quan siguem grans) al Mercat del poble. Allà van comprar fruits de la Tardor i van pensar en portar-nos un detallet.

Han agafat uns pots per ficar les nous, les ametlles i les avellanes, i ens han portat unes carbasses i unes magranes per poder manipular.

Moltes gràcies companys i companyes de la Classe Verda!!

LA CASTANYADA A NADONS

La darrera setmana d’Octubre vam poder gaudir d’una experiència nova per als nostres infants; vam rebre la visita de la Maria Castanyera! Durant molts matins havia tocat la nostra porta però no trobavem el moment adient per poder deixar-la entrar. El dijous 31, però, estavem tots i totes ben descansats i vam creure que estavem preparades per poder compartir una estona amb ella.

Els nens i nenes de les Classes Blanca i Taronja es van quedar sorpresos i molt expectants, però van viure aquesta visita amb molta calma i curiositat. Van poder apropar-se i tocar les castanyes que li vam donar per anar a torrar-les, es va crear un ambient màgic.

A la tarda, us esperavem a vosaltres, les famílies, per gaudir plegades de la Festa de la Castanyada, i tant que vam gaudir! Gràcies per la vostra participació.

.

LA TARDOR AL CICLE DE NADONS

El mes d’Octubre ens convida a treballar La Tardor, la primera estació de l’any que encapçala el vostre primer curs a la nostra escola.

Les Classes Blanca i Taronja estem en plé període d’adaptació, contínuem coneixent-nos i cada dia és nou per descobrir coses diferents de cadascú i cadascuna, però això no és incompatible amb l’arribada de la Tardor a les classes.

Aquestes imatges corresponen als petits raconets i els materials que hem creat per oferir-li als nostres infants, per manipular, llepar, picar, agafar, observar i explorar. Cadascú troba interessant un objecte diferent i és molt maco poder observar com interaccionen amb els materials i entre ells.

Un munt de noves sensacions s’obren davant nostre. Benvinguda Tardor.