Noticies Grans

PRESENTACIÓ DEL PROJECTE ” BONA NIT MONSTRES”

Des de el cicle 2-3 hem començat a treballar el projecte del conte ” Bona nit, monstres”. Entre tots/es ajudarem al petit monstre a perdre la por.

CONTE DE “CASTANYES AMB BANYES”

Els infants del cicle de grans hem sortit avui al vestíbul a gaudir de la representació del conte de Castanyes amb Banyes! La Loli ha anat treien del bagul de vímet la faldilla, mocador, les ulleres, … El terra estava ple de cargols i nosaltres entusiasmats escoltant la història. Per acabar hem ballat la dansa amb ella i els hem posat la roba de la castanyera tot jugant a la seva paradeta.

SETMANA DE LA CIÈNCIA: ELS CARGOLS

Dins de la jornada de la  Setmana de la Ciència organitzada per l’Ajuntament de Sant Joan Despí, va venir al Sol Solet a visitar-nos el Marc. Venia amb unes propostes relacionades amb els cargols: cargols de mar, cargols de terra i baboses.

Vam tenir l’oportunitat de conviure amb aquests animalets, els vam tocar, vam veure com caminaven, com menjaven, els vam observar amb lupes, i vam veure a traves d’un vidre com caminaven, vam manipular un fòssil de cargol i vam dibuixar amb els ditets a la sorra cargolets.

Per acabar l’activitat vam poder gaudir una estona mirant contes on sortien molts cargols.

SORTIDA AL MERCAT

Les classes lila, blava i verda, hem fet la nostra primera sortida!!!!

Hem anat al mercat municipal. Allà hem pogut observar la gran varietat d’aliments que podem trobar a les diferents paradetes. Quants colors, formes, i olors tant diferents ens hem trobat!!! Hem aprofitat per comprar alguns fruits de tardor  que posarem a les classes i amb els quals podrem experimetar i descobrir. També hem pensat en els més petits de l’escola, els infants de 1-2 i nadons i els hem portat taronges i llimones per fer un tast.

Després hem anat al Parc de l’Ermita i allà hem esmorzat i gaudit d’una estona de joc. Ben contents i cansats hem tornat a l’escola.

PINTEM AMB BALES

Amb l’arribada del Nadal hem proposat un taller de pintura amb bales. Per potenciar la relació entre els infants de les diferents classes hem sortit a fer aquesta activitat conjuntament.

D’aquí a uns dies veureu la sorpresa que us han preparat els vostres fills/es.

ARRIBA EL TIÓ

Els infants de la classe verda, blava i lila portem molt dies escoltant la història del tió de Nadal. Saben que en el moment que el tió arribi a la nostra escola s’estava apropant i avui és el gran dia. Tots plegats hem sortit al vestíbul i de cop i volta a sonat el timbre. Qui serà?

Ara haurem de cuidar-lo, estimar-lo, donar-li de menjar i gaudir d’aquests dies que el tió ens farà companyia a l’escola.